• Bookmark

    6pm

2021 CUSTOMER CHOICE AWARD

Ratings On Other Platforms

Trustpilot
2.1 / 5
Better Business Bureau
1.5 / 5
Corporate Values

Overview

6pm has a consumer rating of 3.62 stars from 450 reviews indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Consumers satisfied with 6pm most frequently mention free shipping, name brand and great deals.6pm ranks 11th among General Apparel sites.

  • Service
    58
  • Value
    57
  • Shipping
    58
  • Quality
    58

This company responds to reviews on average within 4 days

Positive reviews (last 12 months): 51.9%
Positive
14
Neutral
0
Negative
13
View ratings trends
10
See all photos

What reviewers want you to know

Positive highlights

Critical highlights

  • The worse part of all of this is customer service is over seas and 6pm has chosen not to have any U.S. agents.
How would you rate 6pm?
Top Positive Review

“"Excellent service, prompt delivery"”

Abdul-hakim A.
4/19/21

Easy to use website with good & lovely description of material and designs for products. Good service. My order arrived promptly."

See positive reviews
Top Critical Review

“I had a very bad experience for the first time!”

Alex G.
11/1/21

I had a very bad experience for the first time. I didn't receive my jacket and a bag for my Mom's birthday! I was expecting the parcel in 5 business days as the website says. So I never received it until now. Customer support confirmed that they did not deliver the package to ME and refused to return my money back. I think I would never recommend this site to anyone.

See critical reviews

Reviews (450)

Rating

Timeframe

Other

Reviews that mention popular keywords

customer service (77)
magreeq
6 reviews
15 helpful votes
February 12th, 2022

When it comes to buying new clothes I always can't determine which store to choose in order to find good clothes. Indubitably, nowadays people are tend to apply to online stoores because of pandemic, however sometimes I attend offline stores when I need something exclusive and I have no time to wait for the delivery. Recently, I decided to visit 6pm online store as I wanted brand-new clothes. I ordered here couple of shirts, t-shirts, sweatshirts and one pair of jeans. These things were delivered quite fast and I didn't wait for a very long time. It took at least couple of days.

alexg1000
1 review
0 helpful votes
November 1st, 2021
Verified purchase

I had a very bad experience for the first time. I didn't receive my jacket and a bag for my Mom's birthday! I was expecting the parcel in 5 business days as the website says. So I never received it until now. Customer support confirmed that they did not deliver the package to ME and refused to return my money back. I think I would never recommend this site to anyone.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
abdulhakima4
5 reviews
0 helpful votes
April 19th, 2021

Easy to use website with good & lovely description of material and designs for products.
Good service. My order arrived promptly."

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
rachelk584
1 review
1 helpful vote
November 13th, 2021

Shop elsewhere! Too many other online companies offer free shipping and free returns, do yourself a favor and go with them. It's a huge inconvenience physically and monetarily to purchase shoes for $120 and then pay more to ship them back if they don't fit right or for any other reason. I didn't read the small print. Hoping I help someone else before they make the purchase.

variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hello Rachel,

Thank you for taking time to provide a review on a recent purchase. We are very sorry the item didn't meet your expectations and required to be returned. If you can give us a call to customer service, we can research the order and help you with the return. Please call us 1-888-676-2660 or chat and email. We'd be happy to discuss the options and make your return experience better.

6pm.com

js610
3 reviews
3 helpful votes
November 14th, 2021

Please don't trust 6pm with your Christmas gifts! They take weeks to get your money back and you have to try and reorder again, paying twice for one item that will not arrive on time! Rude customer service

Tip for consumers:
Avoid this site!!!!

Products used:
I was stuck with nothing useable and wasted my money

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hello J. S.

Thank you for taking the time to provide a review.

We'd be happy to look further into your experience with customer service and the delay to the refund. Our system refunds purchases within 48-72 hours upon arrival to our fulfillment center, as long as the return process is followed. If you could provide your order ID, we will see what caused the delay and provide further coaching to the customer service team.

6pm.com

dominickh25
2 reviews
4 helpful votes
April 1st, 2020

I like their services and the quality of the clothes is also great. Can recommend them to everyone, d

josephs2412
1 review
0 helpful votes
December 26th, 2021

Their site could not process my $30 order
Called their support line. The over seas staff had a radio blasting in back ground. I asked her to turn it off but she ignored my request
She switched me to pay by phone that did not work as well. I have bought 150 items from AMZ this year using the same cards and address. With no issues.
I canceled the order and will never waste my time again.

Service
variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hello Joseph,

Thank you for taking the time to provide a review about your interaction with customer service.

We also appreciate you bringing to attention of disrupting background noises and lack of resolution. If you have the ability to provide an order ID, it will help with investigating.

Thank you,

6pm.com

umjoodya
1 review
0 helpful votes
March 15th, 2022

I have received my order CK flat on time however the shoes look like they have been used! It has a lot of scratches and the leather looks like its been pulled off and the bottom of the shoes are very dirty!
I live in Saudi Arabia and i have decided to buy from 6pm website based on the rate in sitejabber! I am disappointed with this product and as I live abroad it's difficult for me to return it

kimberlyh1296
1 review
1 helpful vote
September 30th, 2021
Verified purchase

Although 6pm is owned by Zappos, which has outstanding customer service and a free return policy, 6pm requires you to pay for return shipping. Essentially, I just paid $17 to try on a pair of boots. I won't be doing that again - ever. I'm sticking to Zappos from now on. :(

variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hello Kimberly,
I apologize for any confusion or disappointment regarding our return policy. We are a deals site and in an effort to keep our pricing as low as possible, we do not offer prepaid labels for returns. You can find out more about our return policy here: https://www.6pm.com/return-questions

I hope that you can give us another chance. Please contact us so we can make this right. Thank you for your feedback: https://www.6pm.com/contact-us

variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hello Kimberly,
I apologize for any confusion or disappointment regarding our return policy. We are a deals site and in an effort to keep our pricing as low as possible, we do not offer prepaid labels for returns. You can find out more about our return policy here: https://www.6pm.com/return-questions

I hope that you can give us another chance. Please contact us so we can make this right. Thank you for your feedback: https://www.6pm.com/contact-us
With Regards,
6pm.com

carinebellab
1 review
1 helpful vote
August 18th, 2021

I ordered 3pairs of shoes on June 25th that I was expecting in 3-5 business days as their website says(and I bought them for a trip I had to Africa on july 12th. So I never received my shoes until now, I've been sending emails but never got a reply, they just keep on sending me emails of deals, but never respond to my emails! Now I don't know what to do! Can I please get my money back? Total amount is $177.75
Thanks!

Tip for consumers:
I would never recommend this site to anyone! Had a very bad experience for the first time!!!

Products used:
None, didn’t receive any!

Service
variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hello Carine,
I'm sorry that you didn't receive your items. In order to receive a full refund, please contact our customer service department at your earliest convenience by chat, email or phone.
https://www.6pm.com/c/contact-us.

With Regards,
6pm.com

semihy
Semih Y.
2 reviews
4 helpful votes
February 3rd, 2021

I like to watch your videos. Informative. You will be appreciated for your successful and determined progress

Service
Value
Shipping
victoriae391
1 review
5 helpful votes
December 22nd, 2020

This is the worst experience I ever have with an online purchase. I bought boots $140 and when I try them they didn't sit well.
So I decided to return them and find out that I have to pay my return fee which is $31!
This is ridiculous!
Be careful with this website and check their return policy which is hiding.
They should do free return with purchase at least over $100.

variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hey Victoria,
We sincerely apologize for any confusion or disappointment regarding our return policy. We are a deals site and in an effort to keep our pricing as low as possible, we do not offer prepaid labels for returns. You can find out more about our return policy here: https://www.6pm.com/return-questions

I hope that you can give us another chance. Please contact us so we can make this right. Thank you for your feedback: https://www.6pm.com/contact-us

ayt1
1 review
0 helpful votes
November 29th, 2021
Verified purchase

They are misrepresenting the merchandise. The measurement for size M is the same with XXL, I guess something missing here... They cost me extra time and I promised myself that I will never shop at 6 PM again. Also, they are keeping my payment while it was totally 6Pm's fault to sell misrepresented items... They are also daring enough to threaten me by saying UPS will charge extra if I don't seal the box and they sent me an email saying: "to seal it back up with sturdy tape"? Do they provide the tape? How about my time? What kind of customer service is this, WOWWW... Why should I spend my time fixing their mistakes, when I have a lot of other things that I have to do...
It was a good site once upon a time, but not anymore...

Tip for consumers:
They don't allow feedback on merchandise, I guess they don't want other customers to know how misrepresented the items on their listings...

Products used:
Nothing, they all misrepresented

variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hello Ay,

We apologize the confusion with the sizing.

In the description, the measurements list what the model is wearing which is Medium. This will be different if you purchase a larger size than what the model is wearing. All refunds will be issued once the return is sent back to the fulfillment center which takes between 24-48 hours. The following link is a guide to our return policy.

https://www.6pm.com/c/shipping-and-returns

If you had received a defective or wrong item, please contact our customer service and we will help you with the return.

Thank you,

6pm.com

jenniferw2286
1 review
0 helpful votes
December 26th, 2021
Verified purchase

I bought a small pair of sandals which they shipped floating around with a square of tissue paper in a humongous oversized "recycled" box big enough to fit 3 cats in. (Approx. 10"x12"x15".) No shoe box, no envelope, no plastic bag, just the naked shoes themselves and a 6" square of tissue paper in the massive box.

The shoes did not fit at all and since they demand that you return items in the "original packaging", I ended up having to pay $15 to ship them back via FedEx Ground which also required a special trip to a FedEx office, since the daily Fedex pickup at my workplace does not include any Fedex Ground shipping. An hour of my life and $15 wasted. I'll never order from them again because of that.

variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hello Jennifer,

Thank you for taking the time to provide a review regarding the return process and oversized box the sandals were shipped in. I'd

If you can provide us with the order ID, we'd be happy to research the best resolution. Our customer service team would also be happy to assist with the recent return.

https://www.6pm.com/c/contact-us
https://www.6pm.com/c/return-questions

6pm.com

xavierd34
12 reviews
11 helpful votes
July 22nd, 2020

I would never order again from this company. Customer has to pay for returns. It's just not worth it given there are so many other websites to buy from

variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hey Xavier,
We sincerely apologize for any confusion or disappointment regarding our return policy. We are a deals site and in an effort to keep our pricing as low as possible, we do not offer prepaid labels for returns. You can find out more about our return policy here: https://www.6pm.com/return-questions

We are taking in all this feedback regarding return shipping cost and plan on making some changes in the near future. I hope that you can give us another chance. Please contact us so we can make this right. Thank you for your feedback: https://www.6pm.com/contact-us

susans2905
2 reviews
2 helpful votes
January 24th, 2021

I order clothes from this store. Guess is my favorite. I like the returning policy. When something doesn't fir, I can return it very fast and get money back.

billm1456
1 review
0 helpful votes
November 9th, 2021

Would not recommend this company, no exchanges only returns that are very expensive. Their customer service has a lot to be desired, very rude, and not knowing their products. Will never buy again, BEWARE.

Service
Shipping
Returns
Quality
variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hello Bill,

Thank you for providing a review for the service and policies to 6pm.com

We are very sorry for the recent experience with the customer service department and their knowledge on products. Our teams will be grateful to look further into your interaction. If you could provide a order ID for the recent purchase, we will follow up to ensure we create a better shopping experience.

6pm.com

kirad17
1 review
1 helpful vote
February 21st, 2021

Nice shop with multiply brands. I like to watch new things there and buy clothes at the sale time. It is very convenient. My recommendations for people who don't like to go shopping outside and need to save time and just by online.

susans1920
2 reviews
17 helpful votes
March 19th, 2020

Welcome to the world of China's cheap $#*!ty clothes! Looks great online; when you finally get it, (I've been waiting almost 1 month), it's been hammered down to a thumbsize to fit in one small bag with the other 6 things you ordered. It probably isn't even what you ordered anyhow or they send partial shipments and expect you to keep track of all of them. There is an 80% chance that it's too small, cheap fabric and poorly made. Linen? Yeah, sure. They just change the name but keep the same inventory of cheap crappy clothes sold under another name. When the reviews get to be too many and everyone wants their money back, then they change the name of the store and continue to sell this crap. There should be a law. Or a fine imposed for selling something they don't even have.

variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hey Susan,
I'm sorry for the condition in which you received your items. At 6pm.com we do sell authentic items from the manufacture. If you are ever unsatisfied with the condition of your items, we will be happy to make things right.

Unfortunately I do not see any record that you tried to contact us to resolve this matter. In order to find a resolution, please contact us at your earliest convenience. Thank you: https://www.6pm.com/contact-us

hileyp
44 reviews
179 helpful votes
February 20th, 2020

I have waited for delivery for 2 weeks and during the process, support could not tell anything. I expected more communication.

variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hey Hiley,
I'm so sorry that your order took 2 weeks for delivery. Our standard shipping is 5 business days, so you should have received it within a week. Would you be able to send me your order number so I can have this investigated?

You are welcome to contact us so we can make this right. Thank you: https://www.6pm.com/contact-us

rachelg418
1 review
6 helpful votes
May 7th, 2020

I bought a pair of ASICS women's sneakers on Amazon that were purchased through the 6 PM website the shoes were counterfeit I ordered a size 6 1/2 and they probably were 5 1/2 and I compared them to another pair a real ASICS I have and they were not the same quality
Obviously these were knock offs do not buy from the 6PM website

variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hey Rachel,
Sorry the items you ordered were not as expected. We only sell merchandise from legitimate merchants. I'm a huge Asics supporter and have several of their products. I know how disappointing it can be to have their items without the same quality. I hope Amazon was able to rectify this issue. In the future if you order directly from our 6pm website, our 6pm customer service team can assist you with any concern. I hope you'll give us another chance to make things right. Thank you: https://www.6pm.com/contact-us

josv13
5 reviews
3 helpful votes
January 28th, 2021

The experience with 6pm was not very pleasant, due to their little interest in having their interface a little more organized

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
variniap
Justin F. – 6pm Rep

I'm sorry for the unpleasant experience you had with 6pm. I hope that you can give us another chance. Please contact us so we can make this right. Thank you for your feedback: https://www.6pm.com/contact-us

gej
1 review
1 helpful vote
June 3rd, 2021

Order sent late. It's nothing,
The order was not delivered at all even with a delay!
They are liars

Products used:
Shoes

Service
Value
Shipping
Quality
variniap
Justin F. – 6pm Rep

Thank you for the feedback, GE.

We'd be happy to review the order details if you can provide the order number or contacts our customer service team for a resolution. Please call us through the following link, either by chat, email or phone.

https://www.6pm.com/c/contact-us

6pm.com

sc430
1 review
1 helpful vote
January 28th, 2021
Verified purchase

I ordered a pair of Dr Martens in hard to find size and color only to find 5 days later my order had not even shipped yet and my online account with them had been locked! I called and was told they would not process my order only because I had used a VISA from a direct deposit mobile account and they would not take paypal either. How utterly rude! Money is money! Or is it? Don't even bother trying to order from them unless you use credit or old school bank. Waste of time! I guess that's why they sill had those Docs in stock where other sites were sold out in my size already. Seems they don't want to make money.

Tip for consumers:
Don't waste your time if you do not use old school bank or credit cards.

Products used:
None. They would not ship it to me.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
variniap
Justin F. – 6pm Rep

Hey S. C.
I'm sorry for the experience you encountered. 6pm.com currently accepts Visa, MasterCard, Discover, American Express. (We do not accept PayPal.) I hope that you can give us another chance. Please contact us so we can make this right. Thank you for your feedback: https://www.6pm.com/contact-us

fredericam8
2 reviews
0 helpful votes
July 22nd, 2021

I love it! I have ordered several times already from here and will buy more! The discounts are amazing and so many brands

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
variniap
Justin F. – 6pm Rep

Thank you for the kind words, Frederica.

Please keep an eye out for the end of month sales that could have additional savings with a site wide coupon!

6pm.com

Q&A (46)

Answer:

Hi. Depending on different brands of shoes and boots, I normally order my normal size. Hope this helps a little.

By joni k.
Answer:

Got my shoes in three days. Much faster than I anticipated.

By Nicole G.
See more answers (6)
Answer:

That answer from their employees is fictitious. They do not correct price after you order. Returns are not free. Orders cannot be corrected or cancelled. Also, being in the Zappos.com family, they know good and well that network changes update in real time for legal purposes. Oh, and most all the software suites operate on that model. So when adding to the cart, the page refreshes. A price change would show. They also fail to update quantities until one is checking out often. This site is a joke.

By Derek c.
See more answers (3)
Answer:

Hi Lusine! We apologize for the delay in answering your question! Rest assured, all the merchandise we sell is new, 100% authentic and we are authorized retailers for the brands we carry. As with any brick and mortar store, we may have items returned but we have a team dedicated to checking returns prior to restocking. I hope this information is helpful and if you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us directly at 1.888.676.2660, 6AM - 8PM PDT or cs@6pm.com. Thank you!

By Justin F., 6pm.com Account Manager
See more answers (2)
Answer:

Hi! We only sell authentic brands that come directly to us from the manufacturer. Please call us if you still need any help at all! Thanks! 1.888.676.2660

By Justin F., 6pm.com Account Manager
See more answers (2)
Answer:

6pm.com is owned by Zappos. All of the products I have purchased have been authentic, including Patagonia. I seriously doubt that any products sold by a Zappos owned company would be anything but authentic.

By Carey S.
See more answers (2)
Answer:

I can concur with what Aiysha g. Is saying

By Jonathan M.
See more answers (2)
Answer:

I live in the US, but periodically order shows using the UK sizing. I wear a US size 9 but usually order a 40 which fits me perfectly. I hope this example helps.

By Sonia M.
See more answers (2)
Answer:

Good Afternoon. We carry various sizes from many different brands. If you aware of your sizing in a particular brand, those will fit comfortably. All 6pm.com merchandise comes from the manufactures and would be true to size on their sizing system. If you are a bit uncertain if a shoe is going to fit, we can cross reference the brands sizing guidelines to your feet to see what size is the perfect fit. Did you have a particular item in question?

By Justin F., 6pm.com Account Manager

Can’t see your question? Ask to get answers from the 6pm staff and other customers.

Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Sitejabber for Business

Gain trust and grow your business with customer reviews

About the business

Your premier destination for discount fashion. Save up to 75% off retail on authentic name brand styles for the whole family. Exclusive deals you won't find anywhere else on shoes, clothing, handbags and more!

Business History

6pm.com is a subsidiary of zappos.com and amazon.com.

Company Representative

variniap
Justin F.
6pm.com Account Manager
Typically responds within 4 days

How do I know I can trust these reviews about 6pm?

  • Sitejabber’s sole mission is to increase online transparency for consumers and businesses
  • Sitejabber has helped over 100M consumers make better purchasing decisions online
  • Suspicious reviews are flagged by our algorithms, moderators, and community members
Have a question about 6pm?

Related articles and tips

6 Prom Dress Disasters

Prom season is here, and you deserve to look and feel amazing for your big party! Whether you are attending prom for the first... read more