• Bookmark

    Lulus

2021 CUSTOMER CHOICE AWARD

Ratings On Other Platforms

Trustpilot
4.1 / 5
Better Business Bureau
1.5 / 5
Corporate Values

Overview

Lulus has a consumer rating of 4.02 stars from 502 reviews indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Consumers satisfied with Lulus most frequently mention customer service, great quality and many compliments.Lulus ranks 81st among Women's Clothing sites.

  • Service
    43
  • Value
    44
  • Shipping
    45
  • Quality
    42

This company responds to reviews on average within 2 days

Positive reviews (last 12 months): 33.3%
Positive
10
Neutral
3
Negative
17
View ratings trends
30
See all photos

What reviewers want you to know

Positive highlights

Critical highlights

No critical highlights yet

How would you rate Lulus?
Top Positive Review

“Ships so fast!”

Meg T.
5/24/21

I don't order online much as I've had things come months late and the fit be so unflattering once received but, if you're debating ordering from this site I'll be the one to tell you DO IT. I can't say enough good things about it. I just got a dress from Lulus that I'll be wearing to my graduation and the quality is just mint. I measured myself extremely carefully thinking that it would fit me either slightly too big or small but the size of the dress is exactly as advertised. It also came unbelievably fast, I've never been this satisfied with an online purchase before. A++

See positive reviews
Top Critical Review

“Cheap products - no customer service”

George C.
12/9/21

I bought 5 items, wasted $150+ and could not get a refund on any! Cannot reach customer service on chat, text, or phone call - all robots that don't connect you. Call literally hangs up after a minute of wait time. They stop you from responding on the chat by blocking your area to type. They charge your phone carrier a fee to text. All items came super cheap - shoes looked like they had glue coming out all seems. Ordered a small dress, it was XL with a S label sewed in. Will never purchase again. Terrible experience.

See critical reviews

Reviews (502)

Rating

Timeframe

Other

Reviews that mention popular keywords

customer service (137)
georgec1286
1 review
1 helpful vote
December 9th, 2021

I bought 5 items, wasted $150+ and could not get a refund on any! Cannot reach customer service on chat, text, or phone call - all robots that don't connect you. Call literally hangs up after a minute of wait time. They stop you from responding on the chat by blocking your area to type. They charge your phone carrier a fee to text.
All items came super cheap - shoes looked like they had glue coming out all seems. Ordered a small dress, it was XL with a S label sewed in.
Will never purchase again. Terrible experience.

Tip for consumers:
Dont

Products used:
None

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi, George! Thank you for taking the time to leave your review. We are so sorry to hear of your trouble getting in touch with our team. This does not sound like a typical Lulus experience at all. If you could please provide your Lulus order number, we would love to personally reach out to ensure you are taken care of right away! We hope to hear from you soon. Xo

lisas2477
1 review
8 helpful votes
February 16th, 2021
Verified purchase

Although dresses were nice and good quality I returned as neither of them fit. Tags were still on dresses as they were only tried on for less than 5 min and then placed back in box for return. LULUs claims tags were not on dress when returned which is false. How do I prove tags were on dress? Lulus refuses to refund- will never buy dress again as there is no way to prove tags were on dress when I mailed back-- total RIP off - do not recommend if you feel dress may not fit! Terrible company.

Tip for consumers:
Do not expect a refund

Products used:
None

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi Lisa! Thank you for sharing your review. We are so sorry to hear of your disappointment regarding your recent return. This doesn't sound like a typical situation at all and we would love to look into this for you right away! If you could please email us at love@lulus.com using the subject line, "Review Moderation" and your order number, our team would love to get you taken care of! Hoping to hear from you soon, XOXO

maggiec93
1 review
5 helpful votes
July 21st, 2020

Ordered 3 dresses that looked really cute online. It took several months and several emails to get them. Quality was very poor. Not worth the money I paid. I kept them because I probably would never get my money back. I wanted them for an occasion but because of the poor quality I can only use them to wear around the house. Will NEVER order from them again! Now I carefully read reviews before buying items

kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi Maggie,

Thank you for your review! We're so sorry to hear that you were disappointed with your order. We're eager to look into this further so that we can find a resolution!

We reached out to you via Sitejabber's system to request your Lulus order number and/or your email address. Please feel free to reply at your convenience and we'll help however we can!

Have a great day! XOXO

kaitlynt44
1 review
0 helpful votes
February 18th, 2022
Verified purchase

Not only does this site prove great quality purchase after purchase, but they are also stepping up their game recently with a "Wedding Guest" attire tab. They have mapped out exactly what dresses to wear for outside or inside weddings, all without upstaging the bride. I have shopped from Lulu's many times in the past, and also rely on them for a new spring or summer wardrobe, but with the first wedding I've ever attending coming up in October, I was thrilled to find that Lulu's exceeded my expectations yet again.

bernardj52
1 review
2 helpful votes
March 30th, 2021
Verified purchase

If you live in Canada expect to pay duty when they ship via DHL. Added 25% to the cost. That's bull. Get should figure out how to do business in Canada and use proper trade agreements, or at minimum include these fees in the price and take care of the duties in advance. Total crap.

Tip for consumers:
Consider the hidden shipping costs to Canada add 25% to the final cost.

Products used:
Nearly all

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi Bernard! Thank you for sharing your review! We’re truly sorry to hear that your purchase ended up costing more than expected. We do have a disclaimer at checkout that must be selected to give our international customers a heads up that customs fees may apply, as we never want these fees to come as a surprise!

Duties and taxes are imposed by your country's government because you are importing items. They are not related to Lulus.com, so we cannot predict their cost or control how you are charged. We understand how disappointing this can be so we also have this information stated on our site under: https://www.lulus.com/customerservice/shippinginternational

If you have any concerns about the amount you paid for customs fees we suggest contacting your respective Customs Department directly.

If there is anything we can help with from here, please do let our Customer Care team know and we would be happy to do what we can!

Best, xo

nataliaz21
1 review
2 helpful votes
May 17th, 2021

Just be aware, that you need to pay a huge duty/tax. I ordered dresses for $180 CAD and paid an additional $77 CAD in duties. Dresses are made in China and are of medium quality: better than Shein, but worse than H&M or Le Chateau. I will not be ordering again. Customer service was nice, and dresses arrived in 10 days.

Products used:
Dresses

Service
Value
Shipping
Quality
ll394
1 review
26 helpful votes
May 13th, 2020

Awful company. Paid over 200 dollars for my order. Its 44 days later and still no sign. All their customer service did was send me a tracking number, didn't even bother to check the tracking information themselves. Clearly shows no update to the tracking history since 3 days after I placed the order. Rang my local post office and they confirmed that its up to Lulus to check this out as they also have no further tracking information. Ive asked for a refund - no response from them. First and last time I will ever order from this company again.

kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi LL,

Thank you for taking the time to write a review. We're truly sorry that your package's transit it taking longer than expected! One of our team members has reached out to you directly via email in hopes of providing further assistance with this.

Due to the current events with COVID-19, transit times for international packages are expected to be delayed. It does seem your package is experiencing this impact, however it scanned in transit yesterday (May 12th, 2020) so it is on its way to you!

As the delivery time is taking longer than anticipated, we have issued you a refund for your original shipping cost. These funds should reflect back to your account within a few business days depending on your bank's policies.

We apologize again for the impact these extenuating circumstances have had on your order's transit. If you have any additional questions or concerns, please feel free to respond to the email we sent you! We would be happy to help however we can.

Enjoy the rest of your day! XOXO

rachelh544
1 review
0 helpful votes
May 1st, 2021

I orders some cute outfit from them last week for around 150 usd and woke up this morning with a 70$ Duty fee to receive my package. THIS IS HORRIBLE. You have no choice but to pay it as you've already paid so much for the package. Duty fees should NEVER be this higher for a 3 dresses. APOLDE.

Tip for consumers:
Don’t bother if you are from Canada

Service
Value
Shipping
kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi Rachel,

Thank you for sharing your review! We’re truly sorry to hear that your purchase ended up costing more than expected. We do have a disclaimer at checkout that must be selected to give our international customers a heads up that customs fees may apply, as we never want these fees to come as a surprise!

Duties and taxes are imposed by your country's government because you are importing items. They are not related to Lulus.com, so we cannot predict their cost or control how you are charged. We understand how disappointing this can be so we also have this information stated on our site under: https://www.lulus.com/customerservice/shippinginternational

If you have any concerns about the amount you paid for customs fees we suggest contacting your respective Customs Department directly.

If there is anything we can help with from here, please do let our Customer Care team know and we would be happy to do what we can.

Best, xo

jills405
2 reviews
3 helpful votes
May 8th, 2021

I actually received my order in a timely fashion however the size they put in the shipment was NOT the size I ordered. My email receipt and packing slip had the accurate size on them but what I got was not it. Ok, mistake no big deal. However, I have been trying to contact them for 3 days via email, phone calls, and live text on their website with ZERO response or follow up at all. I will be refusing payment and never ordering from them again.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi Jill,

Thank you so much for leaving your review. We are so sorry to hear of this inventory mistake and for our longer reply time than usual. We are currently experiencing an influx of contact and we are working as quickly as we can to make sure we respond as quickly as possible. If you could please provide your Lulus order number, we'd be more than happy to personally reach out and have this taken care of for you right away.

We look forward to your reply! Xo

jessicag339
1 review
3 helpful votes
May 15th, 2019
Verified purchase

Sometimes my orders come really fast, sometimes my order gets shipped from Pennsylvania to California BACK to NORTH CAROLINA and then back to California... I realize that might be a ups problem but when I order a dress for a wedding two weeks ahead of time and it says it will be here in four days and it ends up takes a four WEEKS... it's kind of a bad reflection on Lulus

kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi Jessica,

Thank you for taking the time to leave your review. We're sorry for any disappointment regarding the delivery times for free ground shipping. We never want a customer to be dissatisfied with their experience, so a member of our team has reached out in hopes of providing assistance.

You're correct that the shipping carriers ultimately determine when the package will arrive based on their volume, the route the package takes, and other factors. With that said, we do strive to have packages delivered as close to their estimated arrival date as possible!

Since orders placed with ground shipping do take an estimated 4-10 business days to deliver once in transit, we offer several expedited shipping methods. We've sent you some store credit to help cover the cost of 3 business day shipping on your next order! We hope we've been able to help provide some more insight. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us!

Have a lovely day! XOXO

megt25
1 review
1 helpful vote
May 24th, 2021
Verified purchase

I don't order online much as I've had things come months late and the fit be so unflattering once received but, if you're debating ordering from this site I'll be the one to tell you DO IT. I can't say enough good things about it. I just got a dress from Lulus that I'll be wearing to my graduation and the quality is just mint. I measured myself extremely carefully thinking that it would fit me either slightly too big or small but the size of the dress is exactly as advertised. It also came unbelievably fast, I've never been this satisfied with an online purchase before. A++

Value
Shipping
Quality
samanthal402
1 review
0 helpful votes
September 2nd, 2021

I ordered express shipping for my wedding shower and the box never showed up. I was devastated, so I contacted them for a refund. They basically said I have to start an investigation with UPS which could take 8 days then they would consider a refund. What I ordered was not super cheap so it was really challenging to figure out a back up plan. I ended up having to where the same dress I wore to my engagement party. Here I am 15 days later with no refund. I do NOT recommend, I will not shop here ever again.

Tip for consumers:
Don't.

Products used:
Never got them

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi Samantha!

Thank you for your review. We are so sorry to hear of your disappointment in this claims process. Shipping carriers are liable for lost packages and we do have steps in place to hold them accountable. We've reached out personally via voicemail and email to ensure you're taken care of with an immediate resolution.

We hope to get in touch soon!

denishar1
1 review
0 helpful votes
November 8th, 2021

I feel discriminated against and the shopping experience was made worse when the site refused to take my money for invalid reasons. My billing address is from another state but still valid. The company took my money for 24 hours and never process my order. Horrible experience.

Service
Value
Shipping
Returns
kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi, Denisha!

Thank you for your review. We are so sorry for the disappointment this shopping experience has caused. The error we received from your bank let us know that the charge was declined by your bank due to an incorrect billing zip code upon checkout. The pending charge you are seeing in your account is a pre-authorization charge from your bank and does not indicate funds processed by Lulus. That charge will fall off as soon as your bank processes the declined attempt. We understand how this can be frustrating and we are so sorry about this. It looks like our team has set up an order for you and this has been resolved. If there is anything we can do for you from here, please let us know. We'd be more than happy to help! Xo

christinad243
1 review
7 helpful votes
July 7th, 2020

I was very excited to order from here after my friends' recommendation. I had two events 6 and 8 weeks out, so I ordered 3 dresses and express shipping to be safe. After a month the package never came. When I contacted lulus they took a week to investigate and then told me my package was lost. They said that I should shop somewhere else because they couldn't guarantee anything would arrive on time. Why would you offer different shipping methods then? I really wanted to try these dresses but they talked me into a refund. I was hoping they would offer better solutions. Incredibly disappointed. Will not be shopping here again and neither will my friends.

Tip for consumers:
Don't.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi Christina,

Thank you for taking the time to leave a review! I'm so sorry your order didn't arrive when it should have! I see a Customer Care supervisor reached out and helped set up a new order that should arrive to you in time.:)

Enjoy the rest of your day! XO

samanthab326
1 review
24 helpful votes
February 11th, 2020
Verified purchase

I had placed 2 orders from Lulu's on consecutive days. The packages shipped, however they never arrived. But not to the fault of the company. They were great throughout the entire process and promptly processed refunds while working with UPS and USPS regarding the lost packages. Their customer service is great and I would honestly recommend. I will order again even though my packages never made it the first time... lol

mos60
1 review
0 helpful votes
October 2nd, 2021

I placed and order for a dress a week in advance. I payed extra shipping to have it shipped on a Friday, however it is days later and still nothing. Am I supposed to paying extra in shipping for my order to arrive late? I needed my order for the weekend and when speaking to a representative they did not help me whatsoever and suggested that I just returned the order all together. How is that supposed to help when I need the dress that day? I will most certainly not order from here again.

kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi, Mo

Thank you for leaving your review. Our expedited shipping methods will always have the arrival date indicated at checkout for each method offered. If your order was placed after 10:00 am on Friday morning, it would not process and ship out until the following Monday, as these express shipping methods are only offered as business day select options and we do not offer weekend delivery. We would love to look further into this for you! If you could please provide your Lulus order number, we would be more than happy to help!

We look forward to hearing from you! Xo

mariahm59
1 review
6 helpful votes
May 13th, 2020

I have been shopping with Lulu's for years and have never had a problem - though I have never had a package get lost. I returned an item like I have many times and proceeded on with my day. 2 weeks passed and I had not received a refund, so I reached out to customer service. She could not locate my return and told me to reach out to UPS and I told her I had already. Their wait times are almost an hour. She then said maybe I should go into the UPS store and ask. Though our city is now on stay at home order. FUN, RIGHT? So, she was unable to provide my refund (even though I did choose in-store credit) and I am unable to go into UPS. Lulu's is great until you actually hit a snag.

kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi Mariah,

Thank you for taking the time to write a review. We're so sorry to hear about the difficulty with this return! We would be happy to look into this further to see how we can assist you. We sent you a message using Sitejabber's system requesting more information - this way we can locate your purchase and get in touch with you directly.

Hope to hear from you soon! XOXO

amandac1531
1 review
0 helpful votes
July 25th, 2021

I just received my dress today and I am so pleased.
The packaging was beautifully done. The two piece dress was wrapped very nice and they also supplied complementary dress bag! The martial of the dress is very good Quality. I ordered a large the skirt fits perfect on my waist. I'm short so I do have to get it tailored. The top is tight but I also have very big breast. I do wish I could have order a different size for my top and bottom. I might have to buy a size up just for the top. But I will definitely recommend this company!

Products used:
Two piece dress

Service
Value
Shipping
Quality
adriap2
3 reviews
2 helpful votes
April 13th, 2020

I have ordered 4 things from Lulus: 3 dresses & 1 pair of heels. All 3 dresses I ordered were white, & the only complaint I have is that they were a little bit see through, but other than that, I'm in love! Their dresses are excellent quality, & their shipping & customer service is fantastic. The heels I ordered are very nice as well. Everything I have ordered fits true to size. I 100% recommend Lulus if you need a cute dress for any occasion!

erinf160
6 reviews
4 helpful votes
May 17th, 2021

I bought a shirt recently from them that was on sale. I bought it in a size medium. What I got looked like a children's small. It would not fit my 12 year old cousin. It was so ridiculously small. I messaged customer service to return it and they told me it did not qualify for a return or exchange because it was final sale. I explained to them that it was not at all described properly; it should have been noted to run small or I would have bought a larger size or not bought it at all. Customer service said sorry that there was nothing they could do. So now I'm stuck with this tiny shirt. Maybe my 10 month old daughter can wear it.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi there! Thanks for leaving your review. We're so sorry to hear that the final sale item purchased did not work out. Here at Lulus, we want you to love every purchase and we are so sorry for any disappointment. If you could please provide your order number, we'd love to personally reach out to ensure you are properly taken care of! Xo

claudiag267
1 review
0 helpful votes
September 22nd, 2021
Verified purchase

I am extremely frustrated and upset with my first (and most likely only) experience with Lulus. I placed an order last Wednesday evening and selected overnight shipping. My order was said to be delivered by last Friday, 9/17. I received a tracking number, however, no tracking information was ever available. I gave the benefit of the doubt since we are still in a pandemic and maybe UPS is understaffed. When I called Lulus on Saturday they began an investigation/claim with UPS and sent me out a replacement said to be delivered by this past Monday, 9/20. Once I received this tracking number the same issue occurred where I was unable to see any tracking information. The order was never delivered. I called AGAIN last evening and was informed a THIRD replacement would be shipped and delivered by tomorrow. I have not received an email with any tracking information and am not hopeful that I will have the order. I am extremely frustrated because I had hoped to have the order for an event last weekend and for this upcoming weekend. I have had friends who have used Lulus and never encountered an issue and I am really upset that my first experience has been so awful.

Products used:
Have yet to receive the order.

Shipping
kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi, Claudia! Thank you for your review. This does not sound like a typical Lulus experience and we are so sorry to hear this has happened. Shipping carriers are liable for lost packages and we do have steps in place to hold them accountable. If you could please provide your order number, we would love to reach out personally to ensure you're taken care of with an immediate resolution.

We hope to get in touch soon!

nicolep1008
1 review
0 helpful votes
September 29th, 2021

Honestly, I'm very upset with my purchase. My dress was expensive and is cheap and pretty ugly. Duties are extremely high for Canada, so I highly recommend you don't order from here if you want to pay $75 on top of your order.

Shipping
Returns
kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi, Nicole! We’re truly sorry to hear of your disappointment in the dress you received and that your purchase ended up costing more than expected.

Duties and taxes are imposed by your country's government because you are importing items. They are not related to Lulus.com, so we cannot predict their cost or control how you are charged. We also have a disclaimer at checkout to give our international customers a heads up that customs fees may apply, as we never want these fees to come as a surprise!

If you have any concerns about the amount you paid for customs fees we suggest contacting your respective Customs Department directly. As they calculate and collect these fees, they should be able to provide further insight.

If there is anything we can help with from here, please do let our Customer Care team know and we would be happy to do what we can.

Best, xo

nadineb133
1 review
0 helpful votes
November 14th, 2021
Verified purchase

I bought many items from Lulus while I live in Canada, I did not mind paying shipping fees and customs, but when I received the items I was shocked by the poor quality and the deformed fitting that is not even close to the pictures they provide on their website. I called to complaint and sent them the pictures for their items, it took me over an hour of time to chat with the representiative that after long negotiations she offered to return them, without returning the customs for those items. It is so disappointing when dealing with a big company like Lulus to have this quality of ignorance and not taking the responsibility of their deffected items as if they were happy to get rid of it by selling it to their customers. I do not recommed buying from Lulus.

Tip for consumers:
Do not buy from Lulus, over priced, poor quality, does not match the pictures they post

Products used:
2 out of six items due to the bad quality

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
kestrelc
Andi C. – Lulus Rep

Hi Nadine,

Thank you for your review. We are so sorry to hear of your disappointment in the quality of the items you received. If you could please provide your order number, we would love to personally reach out to ensure you are feeling taken care of.

We look forward to your reply! Xo

juliah305
2 reviews
17 helpful votes
May 4th, 2020

I recommend this brand, especially for shoes! The prices are low but the quality is high. You do have to look through reviews to find your size because it does vary between products, but in my last order I received 2 shoes, and they all fit perfectly! It is surprising how inexpensive they are compared to other brands and shops, but they have extremely similar qualities.

bellac
13 reviews
50 helpful votes
December 10th, 2020

Fantastic customer service and great selection of clothing! I've only contacted cs once or twice, and they were very fast to respond and help. No problems with returns and exchanges. I have shopped at lulus.com since 2010 and placed over 60 orders total. They use UPS Surepost (UPS to Post Office) for almost all packages - very rarely UPS ground. No problems receiving my orders.

PS My bridesmaids wore dresses from Lulus and looked gorgeous. Best value for the price!

Q&A (231)

Answer:

DO NOT ORDER FROM CANADA! They will charge you an insane amount for duties and taxes! I bought 2 dresses worth about $70 CAD each and I had to pay $68 CAD in duties and taxes! I've ordered from many other American companies and online stores and I've never ever paid this much is duty or taxes!

By Mikaela M.
See more answers (8)
Answer:

Hi Crystal, Thank you for your question! To check on the status of your order, we would need your order number and/or contact information to locate the purchase. Please feel free to email us at love@lulus.com, start a live chat on our website, or call us at 866-918-5858 and we will gladly check on your order's delivery for you! In general, orders with expedited shipping placed before 10 AM PST ship the same day. Orders with expedited shipping placed after 10 AM PST will be shipped the next day, due to processing times and the shipping carrier's pick up times. If you ever need an order by a specific date, you're welcome to contact our customer service team and we can help you select the right shipping method for your needs. We're in the office from 5 AM - 9 PM PST daily and will gladly assist you! Have a wonderful day! XOXO

By Andi C., LuLu*s Customer Service
See more answers (2)
Answer:

Hello Sernella! Thank you so much for contacting us! Duties and taxes will vary due to your location, material and origin of products. We always suggest contacting your local postal carrier to find out their rates and what your government could possibly charge. Have a wonderful day! XOXO

By Karen J.
See more answers (2)
Answer:

Hi Anastasia! Thanks for contacting us. Restocking depends on a few factors. If this is a sale item and marked down, that specific item and color will not be coming back. If an item does really well on our site, we will restock it if the vendor has that option still. The season and color has a lot to due with restocking dates as well as we try to keep our site current. We list the dates on the specific item once we have a confirmation. If you wanted to call, chat or email in we would be more than happy to look up specific items for you! If you have any further questions or concerns feel free to email back or call us at 1-866-918-5858. Have a lovely day! XOXO

By Karen J.
See more answers (2)
Answer:

Hi Tina! Thank you for contacting us. All of our Prices are in USD. We are located in California. The material, price and origin on your item's all help in determining what your government will charge you in customs for duties and taxes. These are assessed as you are importing items into your country. Items that are made in the USA are less likely to be charged. I hope this helps! XOXO

By Karen J.
See more answers (2)
Answer:

Hi Kelly! To find the best fit and size for you, we recommend comparing your personal measurements (bust, waist, hip) to our size chart online. If the dress you're looking at does not have much stretch, you might consider sizing up for the best overall fit. I hope this helps point you in the right direction! If you have any other questions about sizing, please feel free to chat in with one of our Live Chat Stylists or give us a call at 1-866-918-5858. XOXO

By Megan R.
See more answers (2)
Answer:

Hi Karen, Thanks for your question! Lulus is a women's retailer, located in the United States. For assistance about sizing, we would love to get you in touch with our team of fit experts! We would be happy to answer any questions and can provide a personalized fit recommendation for you. Please feel free to contact us by email, live chat, phone, or SMS text message. We hope to hear from you soon! XOXO

By Andi C., LuLu*s Customer Service
Answer:

Hi Darlene, Thank you for getting in touch! We carry items which are imported, and we have a wide selection of items made in the USA. Our product description will list this information for each individual item. I hope this helps! If you need any additional assistance, there are several convenient ways to contact our customer service team. Enjoy the rest of your day! XOXO

By Andi C., LuLu*s Customer Service
Answer:

As of 8/18/2015, they offer free returns when you postmark your return within 10 days of delivery, otherwise they charge you $7 for shipping it back.

By Anon Y.
See more answers (2)

Can’t see your question? Ask to get answers from the Lulus staff and other customers.

Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Sitejabber for Business

Gain trust and grow your business with customer reviews

About the business

Lulus.com is the style destination for trendsetters worldwide! Fans covet the popular Lulus label, emerging designer mix, and favorite go-to brands!

Company Representative

kestrelc
Andi C.
LuLu*s Customer Service
Typically responds within 2 days

How do I know I can trust these reviews about Lulus?

  • Sitejabber’s sole mission is to increase online transparency for consumers and businesses
  • Sitejabber has helped over 100M consumers make better purchasing decisions online
  • Suspicious reviews are flagged by our algorithms, moderators, and community members
Have a question about Lulus?

Related articles and tips

6 Prom Dress Disasters

Prom season is here, and you deserve to look and feel amazing for your big party! Whether you are attending prom for the first... read more