• Bookmark

    VRG GRL

Ratings On Other Platforms

Trustpilot
3.3 / 5
Corporate Values

Overview

VRG GRL has a consumer rating of 4 stars from 299 reviews indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Consumers satisfied with VRG GRL most frequently mention verge girl, customer service and great quality.VRG GRL ranks 100th among Women's Clothing sites.

  • Value
    30
  • Shipping
    31

This company responds to reviews on average within 5 days

Positive reviews (last 12 months): 22.2%
Positive
4
Neutral
1
Negative
13
View ratings trends
28
See all photos
How would you rate VRG GRL?
Top Positive Review

“Fine!”

Emily S.
8/17/20

Ordered the almost famous dress + a pair of earrings :) VERY cute dress, absolutely love the fit! I purchased a size 8 & it fit perfectly (for reference I am 5'5" size 25" waist). HOWEVER my only complaint is that the quality of the material is not good for the price. The dress is pure acrylic, very thin, similar to things I used to get from forever 21. Regardless, I would continue to shop here because the clothes are made very well and super cute!

See positive reviews
Top Critical Review

“Extremely poor quality.”

Rachel N.
11/16/21

I just got two shirts in the mail both were completely see through. The stitching was very poorly done. There were strings everywhere. It's the price of urban outfitters but the quality of shein. This is very unfortunate because there pieces online look cute. I've ordered maybe 10 things from their site and returned the majority of them. Not worth it.

See critical reviews

Reviews (299)

Rating

Timeframe

Other

racheln245
1 review
0 helpful votes
November 16th, 2021
Verified purchase

I just got two shirts in the mail both were completely see through. The stitching was very poorly done. There were strings everywhere. It's the price of urban outfitters but the quality of shein. This is very unfortunate because there pieces online look cute. I've ordered maybe 10 things from their site and returned the majority of them. Not worth it.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hi Rachel,

We are so sorry to hear that you have had this experience! Our customer service team has contacted you via email to try to resolve this for you. Once you have replied to that email, we will be able to assist you with this further.

We are very sorry for any inconvenience this has caused you and we do appreciate your honest feedback.

Thanks xx

vimlahr
2 reviews
1 helpful vote
April 6th, 2021

Low quality fabric. They said they will give you 10 dollars off when you sign up/for first time purchase but their code doesn't even work. Apparently, they "forgot" to mention that "Thank you for your reply. I'm really sorry lovely, but the code is not valid on sale items and is valid on full priced items when the order total is a minimum of $100 AUD." This is according to someone named Kelsey, a customer service manager at Verge girl. It would more transparent if they mentioned it from the very first moment when they ask people to sign up.

Tip for consumers:
Low quality fabric.

Products used:
dress

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hi Hav,

We are very sorry to hear this. We apologise for any confusion, our emails state that the sign up discount code requires a minimum spend of $100. Once the order total minimum is $100 the code can be copied and pasted on checkout and will subtract from the order total.

We apologise for any inconvenience caused and really appreciate your feedback. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us via email at info@vergegirl.com.

Thank you X

xy20
1 review
24 helpful votes
May 1st, 2020

Once the order was placed, took 4 days to get processed and shipped and now it is held at customs since April 16 - it is May 1st. When I ordered from another Australian company (cendres) thy use dhl express and it was delivered on time. This is ridiculous service on Verge girls part. They should consider changing the company they ship with for international customers. Now they have reps anonymously swearing at customers who are upset cause they will probably never receive they're order and will not get their money back.

cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hey there,

I’m very sorry to hear that you are yet to receive your order. Unfortunately, due to COVID-19 there are significant delays with shipments due to border closures, government restrictions and airline cancellations. For further information regarding international shipping delays, please refer here - https://auspost.com.au/about-us/news-media/important-updates/coronavirus/coronavirus-international-updates.

We are in frequent contact with Australia Post and they have advised that unfortunately the challenges presented by the pandemic mean there are delays as they adopt additional safety measures to protect delivery drivers and customers. Other factors contributing to delays include fewer flights, international delays and increased volumes as more people start shopping online.

Please note that as standard shipping parcels are sent on commercial aircraft, there are delays of a few weeks depending on your country's restrictions as there are very few international commercial aircraft operating at this time. The postal services are working around the clock closely with partner airlines and postal operators to move items as quickly possible. We hope to see parcels moving again soon!

You can keep an eye on your parcel using your tracking number that was sent to you when the parcel was dispatched. The same tracking number can be used to track your parcel with your local postal services tracking website. While your parcel is in transit between Australia and the destination country, the tracking details will not update until it has been scanned by your postal service. Due to this, your local postal service will not be able to track your parcel until it has arrived into the country. When your parcel has been scanned into your country the tracking will update.

Can you please get in touch with us via email (info@vergegirl.com) with your order number and our customer service team will be able to provide you with further tracking updates?

We really appreciate your support during this uncertain time. Please let us know if you have any further questions. We hope you are safe and well!

We apologise for any inconvenience caused by these delays. Thank you for your patience.

Thanks a million X

laurenm522
26 reviews
8 helpful votes
January 31st, 2022

Verge Girl has fashionable, unique, decent quality clothing. They are very expensive, but I have absolutely loved everything I've purchased from here. This is the go to place for cute date night outfits, something to wear on vacation, to class, or literally any occasion. Watch for items that go on sale, because I've seen pieces that are originally $80 USD go down to $10 USD. Since they are based in Australia, shipping to the US can take up to 2 weeks I've found so just keep that in mind when ordering!

Tip for consumers:
Check the sale section!

Value
Shipping
Quality
emilys637
1 review
0 helpful votes
August 17th, 2020

Ordered the almost famous dress + a pair of earrings :) VERY cute dress, absolutely love the fit! I purchased a size 8 & it fit perfectly (for reference I am 5'5" size 25" waist). HOWEVER my only complaint is that the quality of the material is not good for the price. The dress is pure acrylic, very thin, similar to things I used to get from forever 21. Regardless, I would continue to shop here because the clothes are made very well and super cute!

aiyanav
1 review
0 helpful votes
August 5th, 2020

I love verge girl so much. They have amazing quality clothes for such a cheap price! Great shipping and got all my orders at a good time. Really recommend checking out the sale section!

gabip6
1 review
0 helpful votes
February 22nd, 2022

Cute items. I've ordered about 14 items in two orders from their sales and every single piece has come apart at the seams. Poor stitching. Even the loose items have created holes in the neck or arm seam. Even a pair of shorts I have with the tags on have a hole. Never even tried on, just over time in my closet the seam came loose. Definitely not worth the money, I'm just happy I didn't pay full price.

Tip for consumers:
Expect shipping times over a month if you live in the US

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
sarahc1920
1 review
0 helpful votes
January 3rd, 2022

I bought two tops and one was see through but it was a white/cream colour so I gave it a pass. But the other was sage green and just as see through as the white one. The stitching on this top was also horrible and the top was way too stretchy so did not hold its shape. Emailed customer service for a return/refund and they said no. Why sell your tops for $40-$50 when the quality is this cheap?

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hey Sarah,

I am so sorry to hear that you are disappointed with your recent purchase. As per our returns policy, we do not accept returns on any sale items as they have been heavily reduced to 70% off for clearance. Due to this, the London Streets Top // Sage was reduced to A$14.70 AUD. We have assessed these images and can see that this is a small amount of excess thread, which can be carefully trimmed without affecting the garment. Due to this, the item is not deemed to be faulty.

I can see that in this instance our customer service team combined two orders that were placed and refunded the cost of shipping for one purchase which is not something we are usually able to do however, we did want to ensure a positive customer experience so we are very saddened to hear that you are not 100% happy with your recent purchase. Please email info@vrggrl.com if there is anything else we can help you with.

I apologise for any inconvenience caused.

Thanks xx

pollys57
1 review
0 helpful votes
August 26th, 2021

For a fast fashion companies with similar trendy items that you can find in a lot of other stores eg. Princess polly/ Peppermayo, VG products quality is comparably low compared with others. There prices vs quality is not worth it. I Bought a cotton wrap top in my usual size, it came way too big. Thin and rough material, I didn't even wear it once. Ever since then, I never ordered from VG again, I am scarred from my experience. Save your money and support more sustainable brands!

Service
Value
Shipping
Quality
cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hey there,

We are so sorry to hear this!

We are so sorry that you found the sizing not to be representative. All of our sizing is in line with standard Australian sizing regulations; however as we stock items from other brands, as well as our own VRG GRL exclusive items, we do find that sizing may vary.

We recommend cross checking your measurements with our size guide here: https://www.vrggrl.com/pages/sizing to ensure the best fit. However, if you do have any questions regarding the sizing, fit or feel of any item prior to purchase, please feel free to contact our customer service team who are always more than happy to assist and can measure items for you!

Please feel free to email us at info@vrggrl.com if there is anything further we can do to assist you.

I am so sorry for any inconvenience.

Thanks xx

amberc253
1 review
2 helpful votes
July 22nd, 2020

I live in the UK so it took a month for my order to arrive due to COVID. When it did arrive the dress I ordered was such poor quality. I paid £50 for a dress that could be about £10 on Aliexpress. This item feels cheap it's so see through for a black dress. I'm so annoyed I paid this amount of money for Primark quality. Please be cautious when purchasing items from here, they are so overpriced. Extremely disappointed.

cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hi Amber,

We are very sorry to hear this. I have checked with our customer service team and can see that they have assisted with this. If you are not 100% happy with your order, you are welcome to return the items to us as per our returns policy for either a refund or gift card. To process a return, please follow the steps on our returns page here - https://www.vergegirl.com/pages/returns

If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us via email at info@vergegirl.com.

We apologise for any inconvenience caused.

Thanks a million X

miao20
1 review
0 helpful votes
July 1st, 2021

I normally do not leave reviews for companies, but I felt this was an adequate circumstance. I love this store's style and clothes, but it is overpriced, which is tolerable if the service is good - meaning full refunds or giving the in store credit within a reasonable date. I asked for my in store credit in March and it is now July…. Very frustrating. I did enjoy shopping at verge girl, but this is not worth it.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hey Mia,

We are very sorry to hear that you have had this experience. We are very sorry, but sadly we were experiencing significant delays with return shipments as they were previously returned via a third party company. Unfortunately, further delays caused by COVID-19 and the ongoing demands placed on the postal service meant that some returns have taken much longer than usual to reach us.

Due to these ongoing delays we have recently updated our returns policy and all future return shipments will be sent back via DHL express, this service is expected to take just a few days to reach us!

We sincerely apologise for any inconvenience caused and appreciate your feedback. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us via email at info@vergegirl.com.

Thanks X

cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hey Lovely,

We are really sorry that this happened! We were recently experiencing some significant delays with our international returns. Due to this, we have now introduced an express return service via DHL. This means parcels are expected to arrive back to us in just a few days!

Please be sure to email our customer service team at info@vrggrl.com for further assistance.

I am so sorry for any inconvenience.

Thanks xx

oliviac172
1 review
0 helpful votes
October 20th, 2020

So happy with my purchases! Clothes are true to size and good quality :) outfits also came within two shipping days, so quick!

kelseyh89
1 review
2 helpful votes
November 21st, 2020

This has to be the worst clothes website ever. Never have I received any decent clothes from it the material is as cheap as it gets and the sizes are impossible to know which results in the shipping fee to return. Customer service is like a robotic message saying the same thing over and over even tho it's a human. Shows no compassion to your feedback and concern. Utterly disgraceful.

yasminb32
60 reviews
7 helpful votes
March 22nd, 2021
Verified purchase

Verge Girl is such a cool place to shop. All the pieces are so 'instagram ready' and trendy.
A lot of their items are out of stock in the smaller sizes which makes it hard for me to purchase things at times, but the clothes are really pretty and shipping is quick (around 4/5 days). I like that refunds are available, as many online shops only offer store credit on returns. I look forward to my next VG purchase!

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
elenag152
1 review
0 helpful votes
June 15th, 2021

It has a very bad quality, also it took me a long time to arrive, not to mention what I had to pay to get the package when it finally arrived. In my opinion the product leaves a lot to be desired and does not look like the photos. Finally, it does not even come with the label of the store itself and I do not know why it is a product that they have made.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hey Elena,

We are very sorry to hear that you have had this experience. We recently introduced a feature on our website that provides an estimate of the customs fees you may be charged once your parcel has undergone the clearance process in customs. This is shown on checkout prior to processing payment so that our customers are aware of customs fees prior to confirming the order.

We are really sorry, however unfortunately we have no control over import duties and taxes as these fees are decided by your country and are not decided by us. These fees are different to the shipping costs and are decided by your country based on the value of the goods. We also state on our website that payable import duties are the responsibility of the customer. This is stated on our Shipping and Delivery page on the website, which you can view here: https://www.vergegirl.com/pages/shipping-delivery.

As well as our own VRG GRL exclusive styles we do also stock items from other brands! You can find all of our VRG GRL exclusive styles here: https://www.vergegirl.com/collections/verge-girl

If you are not 100% happy with the items you have received, you are welcome to return them to us as per our returns policy for either a refund or store voucher. To process a return, please head to our returns page, here is the link: https://www.vergegirl.com/pages/returns and follow the steps. Please ensure the item/s you are returning meet our returns policy.

We sincerely apologise for any inconvenience caused and appreciate your feedback. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us via email at info@vergegirl.com.

Thanks X

cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hey Elena,

I am so sorry to hear that you order was delayed getting to you! Sadly there have been some significant delays within the postal service as a result of COVID-19 however, we are so happy to let you know that standard shipping is now mostly back to normal and expected to arrive within 5-10 business days! We also offer a DHL express service for customers in the US, Canada and Europe and these orders will arrive within 1-3 business days.

We have recently introduced a feature on our website that provides an estimate of the customs fees you may be charged once your parcel has undergone the clearance process in customs. This estimate is shown on checkout prior to processing payment. We are really sorry, but unfortunately we have no control over import duties and taxes that are charged by your country. These fees are different to the shipping costs and are decided by your country based on the value of the goods when undergoing customs clearance. The best thing to do is to check with your country's customs, as they will be able to let you know how these fees are decided.

As well as our own VRG GRL exclusive styles that are designed in house by our amazing design team, we also stock some items from other brands. These are carefully curated pieces found by our buying team that we think suit the VRG GRL vibe, previously these styles did have a different tag however, you will now find our VRG GRL logo on almost all the items in our store!

We're so sorry that your order didn't quite work out this time. We happily accept returns for a refund or store voucher, you are welcome to view our full returns policy in detail here: https://www.vrggrl.com/pages/returns

Please don't hesitate to get in touch with out customer service team at info@vrggrl.com if there is anything we can help you with at all!

Thanks xx

hannahc223
1 review
2 helpful votes
January 17th, 2021

I got a pair of pants from them for $80 and they pilled within one wear. The fabric is cheap and the clothing feels like it will fall apart in one wear. Everything is made in China and the brand is completely unsustainable. They are also like an overpriced forever 21 in that they steal designs from small brands and dupe them making them cheap and low quality

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
rebeccas1714
1 review
0 helpful votes
October 11th, 2021

Please just visit Princess Polly for exactly the same products for half of the price. Not only are their products poor but their customer service practices are highly unethical and dishonest.

Sending you clearly faulty products, then ask you to fix their poor quality clothes yourselves i. E the initial response 'please just cut away the thread that is hanging off in 3/4 separate places on the top'. Like we don't know these tops will then fall apart as soon as we wash them and not be worn again.

When this resolution was obviously refused they provided a returns label and asked to return this (but no mention of the fact they would then remove this cost from the refund). As I had already said on two occasions that I would not be paying extra to return a clearly faulty top to them.

The other top I bought originally which surprisingly wasn't falling apart on arrival. I have now washed once and it has completely lost its colour and the threading is also coming loose.

Please just don't waste your money here they are overcharging you for really poorly made products and then using very dishonest and non-transparent customer service tactics. I wish I'd have checked the reviews before ordering from here as seems to have many bad reviews across the board and I am not surprised.

Also please teach your customer services reps to stop just copying and pasting the same things about the returns policy. Returns policies shouldn't be used to cover your back on faulty items that you are sending out. Which looking at your reviews is happening quite often.

Tip for consumers:
Dont use.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hey Rebecca,

I am so sorry to hear that you have had this experience.

We are always happy to offer compensation for an item that is found to have manufacturing defect and will generally ask customers to send through a photo so our team can easily assess the issue.

Unfortunately, we are not always able to clearly identify a fault via the photographs that have been provided. Generally, when this happens we will provide a pre-paid shipping label so that the garment can be returned back to us and thoroughly inspected by our returns team.

If an item is found not to have a manufacturing defect once it has been received, it will be processed as per our returns policy.

I am so sorry for any inconvenience caused!

Thanks xx

gilliane17
1 review
0 helpful votes
March 11th, 2021

I purchased their romantic lace boob tube tube top and wore it for my 21st birthday. It's uber cute, very chic, and I love it! My complaints are 1) I'm not sure if the quality ENTIRELY pairs with price. Nothing about the make stood out to me and verge girl is definitely on the pricier side. The only other call out I have is 2) it took FOREVER to arrive. I originally ordered it for a trip in late October and I ordered it at least a month and a half ahead of time but it still was not here til almost middle of November. I know coming from AU to the US as well as COVID are probably huge factors, but a pricier brand should expedite shipping always. Clothing is super cute! Definitely recommend to a friend if they have the budget!

marleys24
1 review
0 helpful votes
January 2nd, 2021

Verge girl is my go to online shopping site, amazing quality of clothes, great customer service and shipping times. 10/10 recommend! Thank you for being the best Verge Girl!

tians7
1 review
2 helpful votes
July 18th, 2020

Pros: I bought 2 dresses from them and they are exactly like the photos on their website. The quality is very good and the sizes are true to size. I absolutely love them and I will purchase more from the brand.
Cons: I placed my order on June 9 and it has arrived July 17. I understand we are in the covid situation but it was anormaly longer than all the other orders I have made during the covid.

xxy1
1 review
5 helpful votes
May 24th, 2020

I ordered two pieces of items on April 23rd, now is June 10th, I did not receive anything. I emailed the customer services twice! No solution and no refund and I have no idea if they ship the order. Totally bull$#*!tttttt

cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hey there,

I’m very sorry to hear that you are yet to receive your order. Unfortunately, due to COVID-19 there are significant delays with shipments due to border closures, government restrictions and airline cancellations. For further information regarding international shipping delays, please refer here - https://auspost.com.au/about-us/news-media/important-updates/coronavirus/coronavirus-international-updates.

We are in frequent contact with Australia Post and they have advised that unfortunately the challenges presented by the pandemic mean there are delays as they adopt additional safety measures to protect delivery drivers and customers. Other factors contributing to delays include fewer flights, international delays and increased volumes as more people start shopping online.

Please note that as standard shipping parcels are sent on commercial aircraft, there are delays of a few weeks depending on your country's restrictions as there are very few international commercial aircraft operating at this time. The postal services are working around the clock closely with partner airlines and postal operators to move items as quickly possible. We hope to see parcels moving again soon!

You can keep an eye on your parcel using your tracking number that was sent to you when the parcel was dispatched. The same tracking number can be used to track your parcel with your local postal services tracking website. While your parcel is in transit between Australia and the destination country, the tracking details will not update until it has been scanned by your postal service. Due to this, your local postal service will not be able to track your parcel until it has arrived into the country. When your parcel has been scanned into your country the tracking will update.

Can you please get in touch with us via email (info@vergegirl.com) with your order number and our customer service team will be able to provide you with further tracking updates?

We really appreciate your support during this uncertain time. Please let us know if you have any further questions. We hope you are safe and well!

We apologise for any inconvenience caused by these delays. Thank you for your patience.

Thanks a million X

marisag30
1 review
17 helpful votes
April 20th, 2020

Love this site so much. Would recommend to anyone. I tell all my friends about it. I love their clothes and they have an amazing sale section!

ev47
1 review
0 helpful votes
May 18th, 2021

I've actually never gone through the trouble of writing a review, but I really want to make sure other people don't make the same mistake I made. Firstly, Verge Girl does not inform its customers properly about the shipping costs. If you are not in Australia DONT ORDER unless you're willing to pay a significant amount of additional money to receive your package. In my instance: I am living in the Netherlands and had to pay 154 euros extra to receive my package (worth 400 euros). If I didn't want to receive my package, I still had to pay those shipping costs.
Secondly, the quality of the clothes is absolutely terrible. A white dress shines through like you can't imagine (especially if you consider the money you paid for it), the fabric is crappy and cheap and all in all everything is extremely overpriced.

This is really to prevent everyone from falling into the same trap..

Tip for consumers:
Don’t use it if you’re not in Australia

Products used:
Nothing

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hi E v.,

We are very sorry to hear that you have had this experience. We recently introduced a feature on our website that provides an estimate of the customs fees you may be charged once your parcel has undergone the clearance process in customs. This is shown on checkout prior to processing payment so that our customers are aware of customs fees prior to confirming the order.

We are really sorry, however unfortunately we have no control over import duties and taxes as these fees are decided by your country and are not decided by us. These fees are different to the shipping costs and are decided by your country based on the value of the goods. We also state on our website that payable import duties are the responsibility of the customer. This is stated on our Shipping and Delivery page on the website, which you can view here: https://www.vergegirl.com/pages/shipping-delivery.

If you are not 100% happy with the items you have received, you are welcome to return them to us as per our returns policy for either a refund or store voucher. To process a return, please head to our returns page, here is the link: https://www.vergegirl.com/pages/returns and follow the steps. Please ensure the item/s you are returning meet our returns policy.

We sincerely apologise for any inconvenience caused and appreciate your feedback. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us via email at info@vergegirl.com.

Thanks X

devinl54
1 review
0 helpful votes
October 28th, 2020

Really loved my two new pieces from verge girl. They have super cute and in style tops that fit great and dont really wear or tear. They have so many trendy and colorful designs so I will be continuing to purchase form thwir site for sure!

margheritaf1
1 review
0 helpful votes
August 7th, 2020

I ordered this dress on sale 4 months ago for the summer and after 2 months of waiting I asked for refunds but Verge told me to wait. Two months later the parcel arrived... with more money to pay! They don't tell you that customs duties are not included, so I had to pay more than half of the price of the dress in taxes. NEVER BUY on Verge Girl if you are not Australian, even if items are on sale! Trust me. Worst purchase EVER. I have never experienced this before even if I often order foreign items.

cales3
VRG G. – VRG GRL Rep

Hi Margherita,

We are very sorry to hear this. We are really sorry, however unfortunately we have no control over import duties and taxes as these fees are decided by your country and are not decided by us. These fees are different to the shipping costs and are decided by your country when your order arrives into customs and are based on the value of the goods. The best thing to do is to check with your country's customs as they will be able to let you know how these fees are decided.

We do state on our website that payable import duties are the responsibility of the customer. This is stated on our Shipping and Delivery page on the website, which you can view here: https://www.vergegirl.com/pages/shipping-delivery.

We are also very sorry about the current delays due to COVID-19. Unfortunately due to COVID-19 there are significant delays on parcels shipped internationally with standard post. The postal services have advised that there are delivery delays due to reduction in air freight capacity and passenger flights (which also carry parcels), a significant increase in parcels volumes, many which require manual sorting, hygiene and social distancing requirements (such as social distancing through zoning, dedicated shift start times to reduce cross over of workers). We have had this information on our website for the duration of the delays.

We sincerely apologise for any inconvenience caused. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us via email at info@vergegirl.com.

Thanks X

Q&A (4)

Answer:

I ordered the 24th of May and they are supposed to bring my order tomorow 5th of June. My purchase was worth 61,85 then I had to pay shipping 9,90 and tomorrow I have to pay 42,70 before I can get my order. Never ever will I order from them again! It takes ages to come and you have to pay more than you spend for the shipping to Europe (Belgium)

By Assii B.
See more answers (2)
Answer:

Dissh and princess Polly are very similar in style and have more options but I like Verge girl cause their unique pieces. All companies are about the same quality and price.

By Demarie E.

Can’t see your question? Ask to get answers from the VRG GRL staff and other customers.

Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Sitejabber for Business

Gain trust and grow your business with customer reviews

About the business

Company Representative

cales3
VRG G.
Typically responds within 5 days

How do I know I can trust these reviews about VRG GRL?

  • Sitejabber’s sole mission is to increase online transparency for consumers and businesses
  • Sitejabber has helped over 100M consumers make better purchasing decisions online
  • Suspicious reviews are flagged by our algorithms, moderators, and community members
Have a question about VRG GRL?

Related articles and tips

6 Prom Dress Disasters

Prom season is here, and you deserve to look and feel amazing for your big party! Whether you are attending prom for the first... read more